تجزیه وتحلیل رفتار مصرف کننده برای هدایت تصمیم گیری مدیریتی
استراتژی بازاریابی ، نیاز هر سازمانی است. اگر مدیر یک شرکت چند ملیتی هستید یا به تازگی کسب و کار خودتان را شروع کـرده ایـد بـرای آگاهی دادن و سوق دادن مشتریان به محصولات و خدمات جدید، نیازمنـد استراتژی بازاریابی هستید. کتاب حاضـر از دکتر داریوش طهماسبی و امید سلیمان زاده است که در ۹ فـصـل بـه استراتژی بازاریابی معاصر از دیدگاه رفتارمصرف کننده پرداخته است.
نویسنده :علی خداکرمی،معصومه طاهرمازندرانی