استراتژی بازاریابی معاصـر

این کتاب با هدف آموزش صحیح مدیریت و کارآفرینی ترجمه شده و میتواند راهنمای جامع و بسیار مفیدی برای ایجاد تحول در اقتصاد و ثروت‌سازی ایران باشد، ثروتی که فراتر از پول و درآمد بوده و به اصول انسانی و اخلاقی به صورت ریشه ای می پردازد.

تجزیه وتحلیل رفتار مصرف کننده برای هدایت تصمیم گیری مدیریتی

استراتژی بازاریابی ، نیاز هر سازمانی است. اگر مدیر یک شرکت چند ملیتی هستید یا به تازگی کسب و کار خودتان را شروع کـرده ایـد بـرای آگاهی دادن و سوق دادن مشتریان به محصولات و خدمات جدید، نیازمنـد استراتژی بازاریابی هستید. کتاب حاضـر از دکتر داریوش طهماسبی و امید سلیمان زاده است که در ۹ فـصـل بـه استراتژی بازاریابی معاصر از دیدگاه رفتارمصرف کننده پرداخته است.

نویسنده :علی خداکرمی‌،معصومه طاهرمازندرانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

به بالا بروید