نویسندگان : Mikemikeesterday and Derek Roberts
موفقیت در فروش از خودتان شروع می شود.
شما نمی توانید بدون گوش دادن به مشتریان و خودتان بفروشید. در کتاب گوش دادن به فروش، مربیان فروش مایک استردی و درک رابرتز از دهه ها تجربه صنعت خود استفاده می کنند تا مکالمات، طرز فکر و مهارت مورد نیاز برای تقویت اعتماد به فروش شما و بازگرداندن هدف به روابط با مشتری را آشکار کنند.
به عنوان مدیران شرکت Integrity Solutions مستقر در نشویل، استرادی و رابرتز یک برنامه مربیگری فروش اختصاصی ایجاد کرده اند که به مشتریان در 130 کشور و صنایع مختلف، از خدمات مالی گرفته تا تولید و مراقبت های بهداشتی کمک کرده است. فلسفه فروش منحصر به فرد آنها ریشه در رویکرد مبتنی بر ارزش و مشتری محوری دارد، جایی که روابط تجاری معتبر بیش از هر چیز اهمیت دارد.
با تمرینات خود-آنالیز و استراتژی های سفارشی، خواهید آموخت که چگونه طرز فکر شما – که نگرش شما، آنچه در مورد خودتان باور دارید و اعتماد به نفسی که برای موفقیت دارید، را شامل می گردد- اساس عملکرد فروش برتر است. سپس می آموزید که چگونه با ایجاد یک برنامه فروش شخصی و انجام اقدامات در محیط نزدیک خود و فراتر از آن، مهارت خود را – ابزارها و تاکتیک های روزانه که باعث ایجاد یا شکستن فروش می شود – تقویت کنید. علاوه بر داستانهای موفقیت در دنیای واقعی که کاربرد عملی مفاهیم را نشان میدهند، هر فصل با یک بخش مربیگری به پایان میرسد که از رشد شما پشتیبانی میکند.
اگر مدیر فروش، مدیر یا نماینده ای هستید که به یک پلاتو رسیده است یا فکر نمی کند که برای فروش کوتاهی کرده است، این کتاب موفقیت شماست.